Fitness First

7th April 2010

Hobi baru?
Yeah aku ada hobi baru iaitu lepakkan diri di Fitness First. Semua nih gara2 biggest loser Asia..tercabar sket lagipun aku pun terfikir juga yang aku kena jaga kesihatan. betul x..lagipun aku target nak kurangkan berat badan dan agar lebih bertenaga supaya tak malas nak g keje n stamina kena kuat....:)






Aku sedar bahawa nak g cuba audition biggest loser sure tak boleh sebab tak cukup berat badan..hehehehe so kena la buat prog biggest loser secara solo.. lagipun just ingat activiti dalam prog tu dan cuba buat....alhamdullilah sekarang nih lepas je balik keje sure aku singgah gym sama ada di Uptown or The Curve..:O) tp so far kat Curve berbaloi sket..ada la sebabnyer..hehehe..mmg aku semangat wajar..rasa skrg kalau x pergi rasa rugi je..so kawan2 kalau nak jumpa aku sila buat appoitment awal2 ek..sebab kalau kat gym sure aku silentkan phone...masa di sana aku dengan dunia aku je..:)








Apa aktiviti aku buat masa kat gym, for sure la layan cordio..tu yg best dilayan..lepas tu ada air free..minum sampai lebam..aku suka fruit tea dia ..mmg sedap..lepas habis bersenam aku pun mandi dan balik..kan seronok..:)





Just want to share that semalam aku cuba prog "Body Balance", mmg seronok sangat sebab sambil xcise lepas tu tenangkan jiwa with meditation song..ni la aku cari selama ini..lebih2 instructor dia mmg best...remind with someone..:P..ada step yg susah sebab kena banyak balancekan diri tetapi berpeluh2 gak la..tp aku seronok..lepas nih nak layan "Yoga" lak..



Lepas tu layan lak "Body Jam"..step dia lebih kepada dance la..jadi hip hop aku semlm..tp berpeluh2 gak la..mmg sangat berbaloi..Tak yah buat cordio tp just menari sampai berpeluh..layan...:)



So far itu la hobi baru aku..kalau nak tau lebih lanjut sila layari
http://www.fitnessfirst.com.my/my/home.asp

Ok geng c ya ..nanti aku update lagi ok..salam...

pssstt..aku blogger sambil dgr lagu Feeling By Morris Albert :)

Comments

Popular Posts