Nikon D7000

Gadget oh gadget..

Rasa ramai kaki gadget kan..tu la sama dengan aku. Bila cite pasal gadget, teringat pada arwah kawan ku Leez..dia kaki gadget dgn aku. Selalu kami selalu update gadget bersama. Namun semua kenangan. Tolong sampaikan Al-Fatihah kepada Arwah Hazilawati Hashim..

Al-fatihah....

Berbalik kepada cite gadget ni, alhamdullilah akhirnya aku dapat DSLR utk diri aku..apa lagi D7000 la title pun dah cakap ma..hehehe. No emo-emo. Cool bebeh. DSLR ni, aku dah minat sejak aku zaman kolej lagi. Dengan rezeki yang lebih, aku berjaya dapatkan nya. Aku bab photographer ni mmg minat. Sama ada aku amek gambar or digambar gambar. Kiranya hantu bergambar la aku ini.

So far so good penggunaan nya, THANKS kat sifu aku Apex n Mazlan kerana anda memberi semangat kepada ku. Aku still belajar lagi tetapi ia sangat BERBALOI. Kenapa aku pilih NIKON sebab ada nasihat kawan-kawan dan juga sebelum ini compact camera aku pun NIKON tetapi dah rosak. Nanti ada budget aku, nak antar repair x ada la aku nak bawa kamera besar kedepak tu sepanjang masa. Selain daripada itu, aku suka CANON jugak, tetapi my heart more to NIKON. Insya allah nanti aku update gambar.

If uols or kawan2 uols nak pakai photographer, saje nak buat outdoor ke, saje2 ke. ada majlis. nak jadikan aku backup ke, sila hubungi aku ok bebeh..wa sedia membantu tetapi weekend nih gua x leh sangat sebab dah jadi student balik. Jom review dulu photo bawah nih utk gadget baru aku tu.





Pemacam..berminat..nak tahu lebih review sila kunjungi Nikon D7000 untuk maklumat lanjut. Ataupun uols boleh check gak mana tau ada Nikon jenis lain berminat di hati. Lepas dah berminat tu, sila la pergi kedai kamera mana-mana kan. Tetapi aku rasa kedai kat amcorp ini service n harga boleh nego la. Thank u apex ..ko mmg sifu aku. Tetapi aku x pernah g "Menembak" dengan ko. Bila beb? So cari kedai camera ni tau..sila check bawah





Kenapa aku berminat DSLR ni, sebab aku berminat jadi photographer dan alhamdullilah ada kawan-kawan dan family aku sokong or suka gambar aku amek. Kepada yang baru berjinak2 tu..harap pandai la kamu memilih BABY gadget anda sekalian.

So tu je...adios..wasssalam..

Comments

mummysyafie said…
orang kater, photographer tu berjiwa seni..halus dan sensitif.

akak tak baper mahir amik gambar..tak kreatif kot.

Al Fatihah tuk arwah
mekjangok said…
salam perkenalan..salam follow jugak..D7000 tu...jgn main2...jgn lupa update gambo, x sabor nak nengok..
[djsuria] said…
mekjangok: gambar banyak d fb..ada koleksi personal x upload..insya allah ada masa upload

kak irah: agaknyer saya berjiwa seni n sensiif mcm suami akak ler..hehehe..tq kak..:)
ArericH K. said…
untungla ada dslr... :p

Popular Posts