End of 2010

Assalammualaikum..

Heloo..lama x kunjung sini kan..alhamdullilah kita pun dah hampir penghujung 2011..namun..syukur alhamdullilah 2011 membawa khabar gembira namun ada kesedihan.

Sebelum itu, moh kita imbas my life in end of 2010.

October 2010

Sibuk dengan open house,  yelah bulan raya. Ada juga mendirikan rumah tangga waktu raya ini. Tahniah..dah nak anniversary 1st kan..tul x kawan-kawan. Happy Anniversary tu uols..dan juga nak berapa tahun punya anniversary okeh...Tetapi berita paling sedih..aku dah clash dgn Mr. Aswadie..tetapi temui cinta di 2011..nanti ek saya cerita..hehehehe



November 2010

Tiada yang menarik cuma annual dinner company aku..GLAM Night katanya..glam ke uolss?..Glam sangat..ko ada. Rasanya ini je la aku nak seksi meksi sebab tahun nih tidak boleh uols..kenapa?..tunggu review utk 2011 okeh.

December 2010

Cuti sekolah datang lagi, so bawa anak-anak buah ku ke langkawi. Ya ampun, first time aku drive lak tu. Apa2 pun tu cabaran buat ku. Memang seronok dapat berehat di Langkawi. Apa-apa pun penamant 2010 ku memang seronok bercuti dengan family ku. 





Itu je la penamat cerita tahun 2010..So Welcome 2011....:)

Comments

Popular Posts