Training TMTC

23/4/2010


Mornin uols..hari nih aku ada training kat TMTC, Jalan Semarak..(tau ke apa)..hehehe..Kolej Telekom la..Multimedia College..mcm gtu la uols..:). biasa la ada system baru, kena la g training utk belajar pasal benda ni, x ada la staff tanya aku, aku BLUR2 kan uols..:)

So mcm mana hari anda hari nih?..ada baik kan...apa2 pun..i love friday sebab esok akan cuti..mlm nih akan lepak..:)



Nak lepak mana lagi kalau bukan mamak kan...Tempat fav aku seperti di Nz or area umah aku TTDI..kalau tidak kan kat Uptown lama..kadang2 je tukar tempat kalau dah bosan tempat sama kan uols...tetapi malam ini maybe nak lepak NZ kot..nak pekena Teh 3 Layer..:)



ok la uols ..trainner aku dah sound x leh nak memblog...hehehehe..nnt gua sambung balik ok uolss...love uols..:)

So enjoy Your Weekend ok!!..

Comments

Ur Other Half said…
ade amek pt ker?kat mane 2?hehe
[djsuria] said…
pt tu abg abg darkbatman?..

kita di opis la ..darkbatman?

Popular Posts