21 July 2008

Hari ini aku off day tetapi dah janji dengan Datuk Siti..hahaha..dia ni officemate aku tapi ada gaya seorang Datuk..

jangan marah ek..


Mula-mula, kena teman dia g Airport Subang, kononnyer nak beli tiket Firefly tetapi mahal kalau walk-in. Sebelum tu aku rasa airport tu akan dicantikkan sebab ada renovation. So far kita tunggu dan lihat je la apa yang akan berkembang okeh.





Selepas tidak berjaya beli, langsung kami pergi ke low yat beli case untuk hardisk aku dan usha laptop. Kat sini jumpa Molly aka Amoi bersama buah hati tersayang dia beli laptop. Lepas tu, plan nak terus g Laman 2008 di Taman Tasik Perdana. Setelah dipikirkan dan hujan pun reda, so aku bersama Siti terus g Laman 2008 tu.



Ini la pertama kali aku pergi ke Laman Landskap. Kami sampai agak lewat petang tetapi yang seronok banyak landskap yang menarik perhatian kan sampaikan kitaorg tak sedar dah lama. Jauh gak perjalanan kami untuk melihat semua landskap tu. Memang penat tapi berbaloi ler sangat2..




































Wah...banyak kan gambar..penat dah aku nak letak..nanti aku upload kat www.djsuria.fotopages.com ek.

Balik je dari sini..agak2 dalam kul 9 mlm la, kitaorg kuar dari Taman Tasik Perdana tu. Terus g jumpa Molly di Shah Alam. Makan di kedai tomyam di sana..aku lupa la nama kedai tu. Tapi tomyam dia boleh tahan la. Berpeluh dan merah muka masing2 kan..

hehehehe..

Menu kami adalah seperti di bawah:













Dan ini hasilnyer..












Ini menunjukkan kami sangat laparrr...hahahhahaha..

Comments

Anonymous said…
nama kedai tu.. amin thai kitchen

SODAPPPPPPP KAN???


-molly-
[djsuria] said…
mmg sodap sangat2

Popular Posts