Sunday, July 20, 2008

KAWAN BAIK KU..

Aku ada seorang kawan baik yang paling aku sayang
Sebelum ini, aku mmg suka dia
tetapi setelah diperbincangkan
kami boleh jadi kawan baik je..
sudah 3 tahun aku bersahabat dengan dia
mmg aku sayang sangat kat dia
aku mmg care pasal dia

kenapa?
sebab dia seorang yg memahami aku
walaupun aku ini sengal & poyo
dia tak kisah..
no hal nyer..
dia leh terima -ve n +ve pasal aku
dia salah sorang yg mengetahui kisah pahit & manisku...
itu la erti persahabatan..
dia juga tempat aku mengadu tika aku susah
tempat aku bercerita waktu aku happy

aku pernah jatuh cinta dengan dia
tapi aku rasa aku masih cintakan dia
hahahahaha..
tapi aku hormati dia cakap "kami hanya kawan baik" je
cuma jodoh di antara kami entah la
sebab minggu lepas dia cakap dia nak kahwin
mak dia dah carikan calon
aku mmg sedih
tapi aku pk +ve
mungkin ini yang terbaik utk dia
so aku kena la angkat kaki..tapi dia tak nak..dia still nak aku jadi kawan baik dia
tetapi aku rasa layak ke aku
boleh ke bakal wife dia terima aku ni kawan baik dia

yelah, dia la tempat aku bermanja..tumpang kasih sayang
dengan dia selamba aku panggil sayang la darling la
begitu gak dia..

sebenarnyer dah 2 kali dia bertunang.
dulu dia dah tunang tapi putus sebab dia bz keje
kawan aku ni mmg sepanjang masa bz je..
aku pun jarang dapat khabar dari dia
kdg2 sms or call tak berjawab
tapi aku fhm dah dia..

skrg kami berehat dulu
kami dah bincang
aku pun skrg leh terima
kalau mmg jodoh kami
insyallah tak kemana kan
entah la sejak bulan lepas aku dah rasa layanan dia bukan mcm kawan baik
tapi aku dok layan
mmg ini semua silap aku kot

entah la..apa aku tahu..
aku akan doakan kebahagiaan dia dunia & akhirat
biarkan kami berkawan baik selamanyer...
tetapi selamanyer aku akan sayang padanyer...
aku sudah leh terima keputusan dia..
so dia nak kahwin..
aku pun kena kahwin..uwawawa..sapa la bakal suami aku tu kan..:P

doakan aku berjumpa dengan jodoh ku secepat mungkin
hanya doa dari kalian yg ku harapkan..
insyallah..

aku,
4.20 a.m



2 comments:

zeti said...

x pe la sue..
ko relakan je la dia kawen
insya allah ko akn jmpa gak jodoh ko
dun wori k & x mo cedih2!!

:)

[djsuriadhani] said...

terima kasih puan zeti..
tu la jodoh aku tak sampai2 lagi kan...:P

bestnyer dapat berblog dengan kekawan kan..