Assalammualaikum semua..

i'm Back..wah seronoknyer dapat kembali memblog. Nih disebabkan pinjam computer "bonda" tercayang. Sementara dia menunaikan kewajipan menunaikan umrah, so minta dengan adik tinggalkan laptop ini.

Alhamdullilah, aku sihat..makin tembam cuma last week ada masalah dengan "kawan baik" aku yang paling aku sayang..Tapi insyallah semuanyer akan OK..

Aku tengok skrg kawan2 aku di blog sibuk bab2 resipi kan.
Memandangkan aku malas nak masak, so tak dek la resipi..
nanti la bila aku rajin kan...
hari ini aku tak leh tidur sebab terlalu excited dapat on9..
tu pun setelah aku sanggap dok frenster, myspace dan blog kekawan2..

hari ini baru permulaan utk hari baru 21st Julai 2008..kepada sapa sambut birthday hari ini..

HAPPY BIRTHDAY!!!

apa yang menark hari ini..

rasanyer nak kemas umah aku
sebab esok aku cuti
meriah ke..entah la
lepas tu nak g shah alam kot (tu pun kalau duit dah kuar), nak beli baju sebab bulan 8 ni banyak giler
wedding..gila la..penuh jadual weekend aku
dengan "My Heart" aku, Samsons nak turun Msia
Aduhai..agak bz la bulan 8 ni kan..
So sapa2 nak ajak aku ke mana-mana, sila la beritau awal2 ek..
aku agak bz la..

maybe petang ni nanti aku nak g Taman Tasik Perdana kot
tgk Landskap Taman
Tapi tujuan aku nak amek gambar banyak2
siot meriah kan.

Jom.ramai2 la sapa free kan hari ini...
mentang2 la aku cuti hari ini
wah..kelas gitu cuti senin...
mmg fav off day aku gak selain sabtu n ahad..

ok cukup sudah..nanti aku sambung balik ek..


Comments

Popular Posts