Study Time?

Assalammualaikum and Hai semua,

Bila waktu study yang sesuai untuk korang?. Bagi aku, waktu tengah malam or sebelum subuh dan itu lah waktu study aku. Kerana waktu itu la ilmu aku dapat masuk. Jika tidak, tiada makna nya study terutama waktu petang sebegini. Duduk depan laptop, nak buat assignment last-last tengok blog sendiri lalu, hah x jadi nak study. Bukan malas tapi bukan itu bukan waktu study ku.Sampaikan kawan sebelah aku pun terjebak join sekali blogging. Kan cokelat smarties. hehe
Korang lak cam ner? Hope so korang tahu bila waktu yang sesuai. Soalan ini sesuai untuk orang yang masih belajar. Tetapi bagi aku, setiap hari kita akan belajar benda baru. True or not?. Please say TRUE, please. hehehe. Dari kehidupan seharian kita, kita belajar sesuatu di dalam kehidupan. Tu bukan maknanya belajar kan. Aku harap uols semua dapat belajar dan habiskan apa yang dipelajari secepat mungkin. Aku selalu cakap benda ini kepada staff baru aku, aku cakap nak kerja sini, setiap hari kita akan belajar benda baru. Itu salah satu motivation buat mereka untuk terus stay kerja. kalau mereka nak berenti bukan salah aku la kan. hehehe.
Tips nak waktu belajar. Tanya diri sendiri, hanya anda yang tahu bila waktu yang sesuai. Mari lah kita pelajar yang cemerlang. tetapi sem ini aku rasa aku ke laut, entah la kenapa. faktor umur kot. ataupun aku dah penat untuk belajar. 
Baik la tu je dulu topik untuk kali ini. See you when i see you!

Comments

Popular Posts