Still "Single"

Assalammualaikum,


Ya ampun aku tatau ler kenapa aku lupa rumah aku yang ini. Minta ampun!. Kerana my real life busy sangat busy apa pun aku sendiri x pasti .  Ni aku nak story morry sini sebab aku x ada mood di opis dan selepas baca wife Beto Kusyairy nyer blog. Such a great blog that i can know them better. Kan best kalau dapat cari kawan mereka. Rupanya mereka sebaya aku.. Can i be your friend beto and Tisha.
Muka x malu la aku ini kan..hahaa

Check it out blog dia di bawah:

http://pinkbyarcht.blogspot.com/

Well, macam you all tahu yang I'm Still SINGLE. Proud of it!!! poyo poyo..


Why?


Sebab i did not meet my "soulmate" yet. I did not where he is?. People say woman will start when she 25 years old. But for me, 33 pun still single. But IM OKAY okay la sangat, tgk orang kahwin pun sasau. I believe semua tu jodoh daripada Allah swt. Tipu la kalau lepas i clash last year, last year eh. bukan 2 tahun eh..kenapa lambat masa berlalu nih.. i x jumpa mana guy ala cruch gitu. Ada but they no belong to me. Some of them dah jumpa soulmate mereka. Alhamdullilah it a good news for me. I happy for them kadang-kadang marah gak sebab kata janji setia last2 kahwin org lain. duh... Maybe because my name "SURIA" mean menyinari, i can give the sunshine to them. That's great. POSITIVE MIND please. 

Orang cakap umur dah lanjut, x kan x nak kahwin kot!. Heloo sapa cakap x nak kahwin kan. Semua kat dunia ni ada hati nak kahwin. Cuma percayalah bukan masa ini untuk aku berjumpa dia. Even aku rindu sangat soulmate aku tu, sampai menangis2 la dibuatnya. Em, where u my dear darling sweetheart abang ku sayang ku...JIWANG SIOT!!!!

APa pun please please please doakan i jumpa my soulmate soon. :) Amin! 

Ok la nanti i update later. My bos dah masuk. See you later.




Comments

Popular Posts