[cinta teman]





tiada dapat ku bendung
kasih ku pada mu
ku tidak cinta pada mu
kerana aku takut aku bukan pilihan hati mu
walaupun ku jauh
namun kau sentiasa di hati ku
biarpun kau mikiran aku bercanda
namun itu dusta belaka
aku ingin kamu bahagia
seperti mana
kau beri kata semangat pada ku
melalui lagu mu..
aku di sini sendiri
kecewa dengan cinta ku
begitu kamu
kecewa dengan cinta mu

kita tetap bersama
aku doakan kamu bahagia
di sana tanpa ku
aku tetap di sini menunggu kamu
menemani mu
aku rasa sedih melihat kamu
dalam kesedihan
walaupun tiada sesiapa melihat kesedihan kamu
aku merasainya..
kerana kita berdua mengalami
perkara yang sama...
sambut tanganku ini untuk bersama kita mencari kebahagiaan...
aku kaku kala kamu di sampingku
aku cemburu melihat mu bersama lain
tetapi siapa la aku
aku hanya teman mu yg setia

Comments

Popular Posts