New Laptop & Samsons

010808

Hari ini aku cuti sebab aku nak g tgk showcase Samsons. Pagi tadi dah kena gerak dengan mak. Hari ini aku nak beli laptop. Yahoo!!..Tak pasti apa aku nak beli kan tapi aku nak laptop aku kecil je..tak perlu yang besar.

Hari ini aku macam tak dek mood sket.
Tatau pesal la..



Lepas beli laptop kat digital mall, terus g umah sepupu aku di Selayang. Pick up dia utk party with Samsons malam ni. Balik umah je, berehat dan get ready for rock&roll. Lepas jumpa semua kawan2 aku, kami pergi Sunway.

Tapi terkejutnya bahawa tak ramai sangat orang macam di mont kiara..so ada can la aku ddk depan pentas. Tapi apa pun Estranged our local band mmg superb n sporting la. Kiranya peramah dan mereka mmg bagus la. So no wonder diorang menang Juara Lagu. Aku & Sepupu aku sempat la tukar lirik Itu kamu Jadi ITU AKU..hahahahahaha..

Masa Samsons perform, aku terus ke depan dan puas hati sebab dapat amek gambar depan2..puas hati aku..Masa Mont Kiara, gambar kat tepi..tak puas betul. Aku rasa puas hati kerana dua-dua hari aku pergi dan memang buat aku release tension aku. Ok geng, bawah ni sebahagiaan gambar di sana..


Hanya Aku!
12.06
050808
























Comments

Popular Posts