Sengal@ Genting 020808



Heloo again...
Sorry lambat update, aku sangat sibuk dengan keje PART TIME aku dan keje FULL TIME aku.
apa2 pun aku pun kena ada mood nak menulis kan..nie pun malas nak tidur sebab
nak jemput SAMSONS pagi2 ni..

ok..

Pada 2 Ogos lepas, aku melepak di Genting yang amat sejuk nak mampus tu. Aku pakai baju 2 lapis pun tak panas2..Tapi what to do dah nama pun PUNCAK GENTING KOTA KERIANGAN kan..
Sapa layan MTV mesti ingat aku pergi kerana MTV Asia Awards..nampaknya kamu SALAH..kebetulan je. Aku tak dapat masuk..hanya tgk red carpet yg tak ada artis..kenapa..sebab tak start lagi.. Aku hanya nampak Manager Pussy Cat Dolls je..hahahaha

OK la sambung balik...selepas iklan

Aku pergi dengan 7 kawan sengal ku.
Kebanyakkan diorang nih memang kawn bercuti aku dan termasuk sepupu aku sorang tu.
Ada 2 adik yg nakal..hehehehe...
Aku dah plan nak naik genting sejak sebulan lalu tak sangka tarikh sama dengan MTV ASIA AWARDS kan.
Mula2 plan nak naik bas tetapi x jadi. So aku bawa la BABY aku sampai ke atas. Aku tak yakin sebab kete aku hanya 1.1 je kan Tetapi alhamdullilah lepas gak

Kul 11 pagi cam tu, berkumpul di Taman Melati. Kami naik 2 kete. So setiap kereta 4 orang la.
Lepak breakfast di Restoran Leha (kalau x salah aku la)
Buat lawak sebentar..so dalam 12.30 pm kami gerak ke atas.




breakfast aku=mi hoon sup+teh o ais





Yg bestnyer..sepanjang perjalanan, kami berlumba..
Keh keh keh..

NAZA SUTERA vs PROTON SAVVY

Sapa menang?..Tiada pengalah la babe..






tu kete kimi kat depan..









amoi tu pun dah hilang dengan kete kimi..
uwawawawa...


Sampai2 (kira2 kul 1 tengah hari)..kami buat aksi lucah di bawah dulu..ops silap..bergambar la.
Sementara nak tunggu bilik.
Kami stay di Pangsapuri Ria..
Seram sejuk (yelah dah sejuk di genting kan)
Masa lepak ni, aku call BAMS, dia cakap dia tgh bersiap nak balik Jakarta
Sedih la..lebih2 teringatkan Irfan, Aldri, Konde dan Erik dan crew lain2
Tapi tak pe 16 kan aku jumpa lagi..
Yihaa!!!


Pangsapuri ini ada 2 bilik, 2 bilik air, ada dapur yang boleh masak, 2 ruang tamu dan 1 tv berserta sofa dan meja. So far, aku puas hati la..harga pun dalam RM 380 (berbaloi kan).
Kalau korang nak sewa sini, beritau la leh aku beritau kawan aku.

Sampai je dalam bilik
Ada yg layan card
Ada yang layan TV
Ada yg layan perasaan
Ada gak buat bodoh...

Dalam kul 3 petang, kami bersiap untuk pusing2 di Genting
Memandangkan semua nak save budget dan lgpun dah lewat,
kami tak masuk main game
Just layan2 cari pasal.
Tapi aku nak pesan la..nak sampai atas sangat la jauh
sebab kena jalan kaki..malas nak bawa kete...
Tp layan exersice la..hahahaha
siap ada PIT STOP..





arah tuju anda?






Tup2 si adik ku Kimi lapar..
So pusing2..last2 layan makanan Thailand
Kebetulan ada pameran barang2 dari Thailan kan
Masa ini kami ber7 je sebab si Murni sorang2 je masuk park
Kesian..
What to do...tu niat dia kan..kami tunaikan..

Masa ini orang dok sibuk red carpet..
ramai fans dari luar la..




aku nak coklat ini
tolong belikan.. beratus je.. muhahahahahahaha







Tapi kami balik ke hotel sebab ada suprise party utk Leez..
tu pun susah kami nak berlakon
majuk2 lak tu
hahahahahaha

Masa OTW balik terserempak Stacy AF6
Dia sangat cute.
Peramah
Dia mmg best..


Sampai je hotel..melepak..
dan dalam kul 8 mlm..SURPRISE...
terkejut berut dia..


HAPPY BIRTHDAY LEEZY!!! LOVE YOU!!



Kek Birthday Leezy





Lepas tu dalam kul 10 mlm, kami kuar
G lepak MCD..
Lapar la...
lepas tu ambil gambar

Masa ini sejuk gila la..aku pun tak tahan sampaikan sepupu aku nak peluk2 aku
Tak kuasa mak ko nyah..hahahaha

Balik je semua layan perasaan dan tidur...masa ini ada 3 orang dari Kl dtg lepak sama
Kawan adik2 aku tu..
Lepas tukul 3 pagi, baru diorang turun kl balik



Kami pun set kul 9 pagi nak balik. tetapi semua penat
so kul 10.30 baru turun...Good bye Genting..Welcome bAck 2 KL (panas2)


Walaupun tak banyak aktiviti di buat
mmg layan habis..

Thanks utk kawan2 aku

  • leez
  • ana
  • murni
  • wani (sepupu aku)
  • kimi
  • pit
  • shake
Korang mmg best..Lepas ni destinasi kita adalah JB..lepas raya ar..

Tu je uolss...

150808
3.56

Comments

Popular Posts