10 Items You cant Live Without


10 Items You Cant Live Without

1. Blackberry

Nowadays, blackberry ke, Iphone ke atau apa je gadget idaman kalbu semua orang akan menjadi benda yang x boleh tertinggal. Bagi aku, BB nih adalah alat aku communicate dgn kawan-kawan, family members dengan lebih dekat. Selain itu, mudah je nak update or schedule jadual.

2. Nokia E71

My second handphone yang menjadi kesayangan ku sampai bila sebab dia la handphone yg pertama aku boleh surf internet di mana sahaja asalkan ada WIFI. hehehe. Tetapi selalunya telefon ini macam di anak tirikan. Sorry dear. 

3. Wallet

Kalau x bawa, kes naya sebab semua dokumen, IC, kad bank, duit ku, apa lagi ek maklumat yang penting semua di perlukan.

4. SAMSUNG NOTE

Yes my new gadget kesayangan ku yang baru beli last year masa bulan puasa. Terbaik, aku leh melukis, mengeditkan picture. update gambar-gambar menarik. Segalanya buat saya rasa ia gadget terbaik buat masa ini. Tidak perlu bawa kamera Nikon aku ke mana.Selain itu, aku leh main games fav ku. Apps pun download free je. 

5. Minyak Wangi

Jika anda wanita kan, sure ini benda wajib yang anda mahu bawa. Tidak boleh tanpanya sebab ia beri keyakinan buat kita kan. Betul x?

6. Make up

Ini salah satu barang wajib okeh, yelah mana tau client ke ataupun nak g dating or mengusha seseorang kan sure barang make up ini diperlukan. Salah satu buat wanita sangat yakin okeh. kan kan.

7. Kunci kereta & Rumah

Kalau x ada kunci kereta cam ner nak jalan sana sini.. 

8. Candy

Isk aku sekarang nih tidak boleh tanpa nya. Kalau di dalam jem or tgh drive benda ini wajib buat hilang bosan or mengantuk. 

9. Nikon N7100

Yes this is my baby forever n ever. I love photo shot. Cannot live without him but tgk mood ler, agak-agak rasa ringan untuk membawa nyer. Tetapi impian ku menjadi kenyataan, sejak awal 20an lagi impikan DSLR. Alhamdullilah dapat gak sejak 3 tahun lepas. :)

10. MAC book Pro

Kerana aku student multimedia, Mac Book Pro ini sangat membantu untuk belajar aku. Kalau ikutkan hati beli je laptop biasa. Tetapi yelah kan benda ini bgs. Cuba la lawat mana2 kedai Apple untuk saksikan diri




Comments

Popular Posts