medan, Indonesia

Hey guys...
Aku x tau nak cakap apa sangat
Cuma please2 doakan aku selamat pergi n pulang daripada medan. indonesia...
mungkin ini pertama kali travel bersama bonda tersyg..
i cannot tell everybody my feeling..
but please pray for me...

kita kena beringat sebelum apa2 terjadi..uwawawa...ada 3 jam lagi nak pergi LCCT...aduhai...bosan deh..

nasib baik aku jumpa anak2 buah aku..aku peluk cium diorang..tah la aku mmg sayang diorang...sayang sangat..diorang la buah hati aku..sementara aku tak dek anak lagi...aku paling geram dengan anak buah aku yang baru lahir tu..comel sangat!!!..geram habis!!!
kenapa aku harus sayuuu..oh tidak...

nak tinggalkan kawan2..sedih sebenarnyer tapi aku cover..lebih2 GENG LILIT... uols ttp di hati aku. wpun aku tadi cam gila2 di opis tapi hanya sebagai gurauaan dengan korang..next week jumpa lagi..insyallah....jangan rindu lelama..

leez..kak hanim ( i pray for you..hope operation berjalan lancar)...ana dan semua geng lepak...

budak2 vads...love u all..maafkan segala salah dan silap aku ek...

kawan-kawan lain,
aku pun sayang korang..

beg dah kemas cuma aku tgh nak tunggu semua hp aku di charge...mmm..aku rasa aku cam ni sebab aku tatau keadaan di sana cam ner kan lgpun ni pertama kali ke Medan. Aduhai..nervousnyer...tah apa2 poyo aku ni kan..

ok la nanti aku tulis lagi ek..tunggu aku balik..banyak cite tapi aku tak sempat nak tulis..hope u guys like read my blog..love u all!!..sms or call aku kalau aku leh balas balik...aku cuba ek..take care..daaaa

take care!!

muaah2xx...!!!

assalammualaikum...

Comments

Popular Posts