Birthday Musheera

happy birthday to you!!


Happy birthday to you!!

happy birthday Musheera Arumi & Long..

happY Birthday to you!!!



Pada
6 haribulan Februari lepas, merupakan birthday abg aku yang sulong bersama anaknya yang sulung, Sheera..So xcited ar dah 7 Tahun..So aku follow diorang g makan pizza hut lepas tu Shooping Time..Dia ni gila warna pink...patung Barbie mcm makcik dia cuma makcik dia masa kecil2 tak main patung barbie..hehehe..mak aku tak kasi..sedih siot..so anak buah la jadi mangsa..hahahahaha..

Apa2 pun Dia la Anak Buah pertama aku dan jadi geng sekepala..yelah aku tak pernah ada adik perempuan so bila dapat anak buah nih baru aku faham bagaimana perasaan itu..Dia pun dah besar kan, dah pandai pun. Kalau cakap dengan dia macam kawan dah. yelah barang kitaorg dah bersharing..kawan gaduh aku pun ada..hahahaha...kelakar....mak aku selalu bising yang aku gaduh dengan dia tapi nak buat cam ner dulu masa muda2 tak pernah gaduh mcm ni..yelah aku kan sorang je perempuan dalam family.

Aku pun tak sangka dia dah besar panjang, yelah dari dia baby, aku dok sama dengan dia..so aku pun rasa sedih tapi mak ayah dia lagi sayu. Macam tak percaya dia dah 7 tahun. Aku doakan semoga dia menjadi anak solehah dan menjadi seorang yang berguna di masa akan datang.

Yang best masa birthday diorang ni , abg aku dapat kete baru..gempak seh..birthday sama2..lepas tu dapat hadiah terbesar KERETA lak tu..rezeki abg aku kan...hehehe..

Mak Teh Sayang Sheera!!!

Kat bawah ni ada gambar Sheera bersama adik-adiknya dan sepupu dia..Ada video masa diorang main Kuda..hehehe..kecil2 dah pandai main kuda..hehehe..

[Sheera 7 Tahun]


[orang xcited main kuda..hehehe]

[aqil & sheera]

[marsha & allysa]

[Meeting Tergempar di Coffee Bean dengan Eleen & Deera]










psst..zie..ni la anak abg aku yg aku bawa masa dia baby ke KLCC..ko ingat x?..hehehehe

Comments

Popular Posts