Happy New Year Everybody!

Apa aktiviti aku masa new year ek...ala just lepak di Laundry & the curve dengan budak2 office n kawan di umah aku...yang best malam..aku dapat usha sorang guy but dia menari kelakar habis siot...hahahahha..Sayang aku tak sempat nak minta nombor dia...Tak pe la..asalkan "cuci mata" kan

Apa2 pun Azam aku tahun ini kan macam list di bawah:

  • Kahwin!!
  • Vacation kat banyak tempat
  • Mantapkan keje
  • Beli Rumah
  • Baiki peribadi sendiri
  • Nak cari keje baru
  • Loving my family more..more and more..
  • dan tu je la kot...
2008...baru permulaan..
2007..banyak kenangan yang manis aku rasakan terutama sekali Kenangan Terindah Bersama Samsons dan pertama kali aku ke Jakarta & Singapore...what a great holiday. Dah lama aku nak pergi vacation over da Malaysia..Setakat ini kat malaysia, aku tak pernah pergi Sabah je. Tak dek Rezeki kan.

Well guys!!..HappY new Year 2008 and hope your dream will coming true in 2008!!

Kalau ada kenduri kendara, jangan lupa jemput aku ek....

Love you all!!!..

Comments

Popular Posts