Welcome 2014

Hai korang!

Cam ner this year nyer celebration. Untuk aku, tahun ini permulaan sangat unik sebab aku kena hadapi final exam. Boleh tak x bertapa seronoknya hidup kan. Orang lain seronok cuti lepak di umah?. Aku kena study sblm new year. Tetapi alhamdullilah, aku berjaya gak aku jawab final exam. Berkat study group dengan geng study aku. Thanks a lot korang, hanya tuhan dpt membalas jasa semuanya. Amin.

Walaupun sibuk nak exam, smpt la malam new year tgk bunga api ko. Dekat je kt curve. Apa pun tq my bff murni bawa g makan d uptown n layan bunga api.  

No no no.. Bkn tu je utk someone yg ajak gak aku kuar even dia penat bekerja habis 1230 pm. Gigih dia teman aku di mamak study utk final aku. Gila kan tu la sebab aku x cukup tidur n nasib baik x mengantuk dalam dewan peperiksaan. 


Tetapi habis je exam layan kfc mengantuk dan terus la tidur. Tu la kisah new year ku. Unik menarik dan penat. Ok la tu je dulu. Lepas nie nk cite pasal pengalaman belajar scuba diving okeh..see ya..




Comments

Popular Posts