Kahwin?

Sebelum terlambat..aku nak wish Selamat Pegantin Baru kat teman-teman yang baru melangsungkan perkahwinan sebelum ramandan. Alhamdullilah dah selamat jadi suami or isteri orang kan.

Aku doakan kebahagiaan berkekalan hingga ke anak cucu. Masa bulan 8 lepas, ramai kawan aku yang dah berkahwin. Itu sebab topik kali ini pasal kahwin....Kat bawah ini di antara majlis perkahwinan yang aku join dan ada yang aku tak join ...hehehehehe

  • Jun
  • Shahrul aka Shasha
  • Boom
  • Asrul
  • Lily
  • Anip
  • Fairos
  • Maria
        

Yang paling sayu iaitu masa Jun nikah la sebab dia antara officemate aku yang rapat tetapi sekarang dia dah berenti, ikut husband dia ddk di Kuantan..ku merindui mu..Kalau yang lain tak terlist sorry la maybe aku tatau korang dah kahwin..Apa2 pun kalau ada majlis kahwin di masa akan datang..jangan lupa jemput aku ek...:P

070908
11.46 p.m


Comments

Popular Posts