Bekerja di bulan puasa..

Assalammualaikum semua...

What's up!..aku kat opis ni. dengan mengantuknya
malasnya aku nak bekerja hari ini?.

Apa korang buat untuk menghilangkan rasa ngantuk & malas ini ek?.
Ni aku g "cyber cafe" kat opis nie untuk aku surf apa2 yg segarkan mata. Langsung teringat nak update blog aku yg tak seberapa ini..

Sahur apa tadi ek semua?. Aku bersahur di A&W dengan budak2 opis..Aku pun skrg jenis tak makan banyak sangat. So boleh la. Sebenarnyer tu adalah supper tapi aku dah malas nak bangun pagi..so tu la Sahur aku tapi yang penting aku dah niat awal2 ek. Yg best aku layan minum rootbeer dan fries with coney dog sauce..pergh layan...rasa nak lagi...:)

Apa menu berbuka hari ini?.
Aku kena balik umah baru tau apa menu. Tapi best semlm makan ikan terubuk bakar dengan sup sayur & sambal sotong..My Mum masak....yummy!!!..lepas tu aku masak popia..sedap layan dengan mayonis dengan sos cili & sambal dari Jakarta..pergghhh..gambar?..tak dek la..tak sempat nak ambil sebab syok berbuka..lain kali aku ambil gambar ek. lepas tu sepupu & adik aku beli ikan pari bakar serta agar2..sedap2...Makan ramai2 ini memang syok kan naik selera dibuatnyer.

Lupa nak beritau yang Birthday aku 2 hari lagi iaitu pada 110980..so kepada kawan2 ku..jangan lupa nak hadiah (mcm budak kecil lak..hehehehehe)

ok tu je la...nanti aku update lagi..nak sambung buat keje..nanti supervisor sound lak..hahahahahaha...

apa2 pun

SELAMAT BERBUKA SEMUA!

DjSuRiA
090908
11.00 a.m

Comments

Popular Posts