Laptop Pertamaku..


Assalammualaikum semua....

Sorry sesangat lama tak update pasal diri aku. Ini angkara laptop kesayangan aku dicuri..sedih pun ada..tapi aku kena teruskan idup kan. Tu skrg kena kumpul duit utk beli "baby" baru..rasa sakit hati, tuhan je la yang tahu..Yelah mana tak nya..laptop tu aku jaga dari aku diploma sampai la aku kerja..tup2 ilang..lebih2 mak aku kasi kan...korang fhm kan macam mana perasaan aku kan.

bawah ni gambar laptop kesayangan aku:


Nasib baik la aku ada amek gambar photo tu..aku sayang giler dengan "baby" aku ini tetapi setakat itu je la rezeki aku dengan "baby" aku tu. Itu la salah satu alasan kenapa aku tidak update blog aku. So aku harap kawan2 sekaliaan memahami ek...

Last blog aku, aku ada cakap pasal pergi vacation ke Medan kan..Sebenarnyer..aku baru juga pergi ke Jakarta-Bandung last month. Best habis..Yelah ingat tak azam aku tahun ni adalah vacation...so ada la plan dalam kepala aku ini kan..

ok...aku bersambung balik dengan semua cerita aku..skrg aku kat kampung, esok cousin aku di Kelantan nak kahwin..tapi mata tak mengantuk lagi. X pe, esok dalam kete, aku tidur la sebab ada driver....tungggu ek..









Comments

Anonymous said…
sabar ye sur.. semua ni dugaan.. ada hikmah di sebaliknya

muah

Popular Posts