Assalammualaikum and Hi guys!!

i'm Back!!...xcited je lebih...hahahaha..nak tahu today is my officema
tes aka ngok ngek frens punya Birthday...u want to know her...Tunnnnnngggguuuuu...

Firstly,


hApPY BItHDAY 2 u!
hApPY bIrHdAY 2 u!!!
hAPPY bIRTHDAY 2 aMoI AKA pUtrI!!
hAPPy bIRTHDaY 2 U!!!


hey babe,
happy birthday ya..sorry aku tadi masa kat umah ko blur2 la..biasa la tadi kan seisi meluahkan perasaaaaannn..hehehe..be cool girl..sorry i cannot do anything except be a good listener...
apa2 pun..keputusan dah dibuat..ko kena redah gak..esok aku dtg umah kasi hadiah ko yg ku simpan hampir seminggu..hahahaha..

Dia antara budak ofis yang agak rapat dengan aku..gila2 pun ada...hahahaha..dia baik suka tolong kawan, so kawan-kawan tolong jangan sakiti hati dia...nanti aku taaammmpooorr..hahaha..gurau2 je...Dia bukan CINA tapi MELAYU la...

laaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiii

Apa2 pun..Love you la Moi-Moi!!!!!! I will be there for you walaupun aku nih lambat sampai...hah
ahaha....
Jumpa ko next week ok Moi2...hehehe

Ok guys..nanti aku tulis lagi pasal aku...hehehehe..Wait ar..i need time and mood writting ar..hahahahah







Comments

Popular Posts